Zarządzanie i administrowanie
nieruchomościami

Aktualność nr id 34

15 marzec

Odwołane dyżury.

Z dniem 17 marca 2020 roku do odwołania, zawieszamy wszystkie dyżury na nieruchomościach.

Szanowni Państwo,

Zgodnie z informacjami uzyskiwanymi na bieżąco za pośrednictwem strony Głównego Inspektora Sanitarnego oraz decyzjami Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej dotyczące możliwości pracy zdalnej oraz kwarantanny(*) jako właściciel firmy PROVISOR podjąłem następujące decyzje o przeorganizowaniu pracy pracowników działu administracji i księgowości:

  1. W związku z zamknięciem dla osób z zewnątrz od dnia 16 marca 2020 r. naszych trzech biur (ul. Pańska 98/66; ul. Albatrosów 7d/3; Julianowska 42/17), dodatkowo z dniem 17 marca 2020 roku w uzgodnieniu z Zarządami do odwołania, zawieszamy wszystkie dyżury na nieruchomościach. Korespondencję przyjmować będziemy wyłącznie maliowo lub telefonicznie oraz fizycznie za pomocą skrzynki pocztowej w adresie głównym: ul. Pańska 98/66 po wejściu do holu głównego po prawej stronie. Wszystkie kontakty drogą elektroniczną pozostają bez zmian i dostępne są na stronie www.provisor.pl oraz w tablicach informacyjnych na klatkach schodowych. Administratorzy będą na nieruchomościach w przypadkach tego wymagających, aby maksymalnie ograniczyć styczność z osobami trzecimi.

Wszystkie bieżące informacje oraz ogłoszenia dostępne są na naszej stronie:


Wiemy, że sytuacja jest trudna, decyzje mają na celu dbanie o zdrowie naszych wszystkich klientów, pracowników w tym ich rodzin. Ograniczenie kontaktów jest na razie jedyną formą prewencji.

Liczymy na Państwa zrozumienie i współpracę oraz odpowiedzialność.

Z poważaniem:
Marcin Kręcisz
Siedziba główna
ul. Pańska 98 lok. 66, 00-837 Warszawa
tel./fax. 22 628 77 33
tel./fax. 22 622 25 22
e-mail. biuro@provisor.pl
Biuro Piaseczno
ul. Albatrosów 7d m.3, 05-500 Piaseczno
tel./fax. 22 702 24 39
e-mail. biuro@provisor.pl