Aktualność nr id 34
15
marzec
Odwołane dyżury.
Z dniem 17 marca 2020 roku do odwołania, zawieszamy wszystkie dyżury na nieruchomościach.
Szanowni Państwo,
Zgodnie z informacjami uzyskiwanymi na bieżąco za pośrednictwem strony Głównego Inspektora Sanitarnego oraz decyzjami Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej dotyczące możliwości pracy zdalnej oraz kwarantanny(*) jako właściciel firmy PROVISOR podjąłem następujące decyzje o przeorganizowaniu pracy pracowników działu administracji i księgowości:
- W związku z zamknięciem dla osób z zewnątrz od dnia 16 marca 2020 r. naszych trzech biur (ul. Pańska 98/66; ul. Albatrosów 7d/3; Julianowska 42/17), dodatkowo z dniem 17 marca 2020 roku w uzgodnieniu z Zarządami do odwołania, zawieszamy wszystkie dyżury na nieruchomościach. Korespondencję przyjmować będziemy wyłącznie maliowo lub telefonicznie oraz fizycznie za pomocą skrzynki pocztowej w adresie głównym: ul. Pańska 98/66 po wejściu do holu głównego po prawej stronie. Wszystkie kontakty drogą elektroniczną pozostają bez zmian i dostępne są na stronie www.provisor.pl oraz w tablicach informacyjnych na klatkach schodowych. Administratorzy będą na nieruchomościach w przypadkach tego wymagających, aby maksymalnie ograniczyć styczność z osobami trzecimi.
Wszystkie bieżące informacje oraz ogłoszenia dostępne są na naszej stronie:
Wiemy, że sytuacja jest trudna, decyzje mają na celu dbanie o zdrowie naszych wszystkich klientów, pracowników w tym ich rodzin. Ograniczenie kontaktów jest na razie jedyną formą prewencji.
Liczymy na Państwa zrozumienie i współpracę oraz odpowiedzialność.
Z poważaniem:
Marcin Kręcisz