Już 15 lat z Wami
dziękujemy za zaufanie

Aktualność nr id 38

16 październik

Zmiany organizacji pracy.

Od 19.10.2020 r. do odwołania, wprowadzamy następujące zasady pracy na dyżurach obiektowych i w biur

Szanowni Państwo,

Zgodnie z informacjami uzyskiwanymi na bieżąco za pośrednictwem strony Głównego Inspektora Sanitarnego oraz decyzjami Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej dotyczącymi pracy zdalnej oraz w związku z drastycznym wzrostem ilości zakażeń COVID19 (*), Administracja w porozumieniu z Zarządami podjęła następujące decyzje dotyczące zmian w organizacji pracy dyżurów na nieruchomościach:

1. Od 19.10.2020 r. do odwołania, wprowadzamy następujące zasady pracy na dyżurach obiektowych i w biurach Warszawa i Piaseczno:

  • zawieszamy wszystkie dyżury zewnętrzne administratorów na nieruchomościach w Warszawie i
  • Piasecznie, w biurach w Piasecznie praca wewnętrzna wykonywana będzie odpowiednio w następujące dni: pn.;wt.; pt,
  • kontakt osobisty administratorów z Zarządami (w przypadkach koniecznych) prowadzony jest wyłącznie w biurach (Warszawa i Piaseczno) oraz w pozostałych przypadkach za pośrednictwem środków elektronicznych w tych samych godzinach, co dotychczasowe godziny dyżurów (połączenia zdalne - MS Teams),
  • osoby pracujące w biurze w Warszawie przechodzą na pracę hybrydową tzn. obniżając ilość osób jednorazowo przebywających w biurze: dwa dni w tygodniu praca zdalna (grafik w załączeniu),
  • wszelkie sprawy poszczególnych właścicieli i lokatorów prowadzone są zdalnie za pośrednictwem poczty e-mail i telefonicznie (adresy dostępne na stronie www.provisor.pl oraz w ogłoszeniach na poszczególnych nieruchomościach).
  • Dodatkowe uwagi:
    • a. W przypadkach szczególnych, gdy jest to niezbędne dopuszcza się kontakt osobisty administratora z właścicielem lub lokatorem wyłącznie po uprzednim umówieniu się oraz w reżimie sanitarnym:
      • obowiązkowe założenie maski oraz dezynfekcja rąk.
Powyższe ustalenia zostały podjęte w celach zapewnienia bezpieczeństwa osobom z zewnątrz oraz zachowania ciągłości działań pracy administracji, niestety w coraz trudniejszej sytuacji epidemiologicznej.

Mając na uwadze drastyczne wzrosty zakażeń, wprowadzając te zmiany chcemy na tyle, ile możemy wspomóc służbę zdrowia i opóźnić skutki pandemii w tym zakresie w jakim możemy.
Liczymy na Państwa zrozumienie i współpracę oraz odpowiedzialność.

Z poważaniem:
Marcin Kręcisz
Siedziba główna
ul. Pańska 98 lok. 66, 00-837 Warszawa
tel./fax. 22 628 77 33
tel./fax. 22 622 25 22
e-mail. biuro@provisor.pl
Biuro Piaseczno
ul. Albatrosów 7d m.3, 05-500 Piaseczno
tel./fax. 22 702 24 39
e-mail. biuro@provisor.pl